Menu główne:
Wtryskiwacze gazowe są najważniejszym urządzeniem wykonawczym w każdej instalacji wtrysku fazy lotnej gazu LPG. Wysoka jakość i parametry wtryskiwaczy mają bezpośredni wpływ na pracę i osiągi silnika spalinowego przekładając się bezpośrednio na komfort jazdy oraz zużycie gazu. Przedstawiamy Państwu nowoczesne wtryskiwacze MASTER będące połączeniem jakości i doskonałych parametrów z bardzo korzystną ceną. Nowe wtryskiwacze MASTER są świetną alternatywą dla produktów obecnych na rynku. Wtryskiwacze charakteryzują się dużą precyzją oraz szybkością działania pozwalającą na zastosowanie w wymagających silnikach samochodów spełniających normę emisji spalin EURO-4 i EURO-5. Cechą wyróżniającą wtryskiwacze MASTER na tle wyrobów konkurencyjnych jest bardzo stabilna praca i równomierna wydajność poszczególnych sekcji w pełnym zakresie obrotów silnika przy różnych ciśnieniach zasilających (od 0,5 do 3,0 bar). Każdy wtryskiwacz jest indywidualnie testowany i kalibrowany metodą przepływową, zapewniającą wysoką dokładność kalibracji. Konstrukcja wtryskiwaczy MASTER gwarantuje większy, w porównaniu z innymi wyrobami wydatek gazu, a zastosowane materiały minimalizują wpływ temperatury gazu na ich wydajność. Precyzja wykonania oraz komponenty najwyższej jakości, zapewniają bezawaryjną pracę w długim okresie eksploatacji (przebiegi, rzędu 130 000 – 170 000 km) Ważną cechą wtryskiwaczy jest pełna możliwość czyszczenia oraz regeneracji poszczególnych sekcji, zapewniając tym samym długą żywotność nawet przy zasilaniu gazem niskiej jakości. Wtryskiwacze MASTER są przeznaczone do silników o mocach od 20 do 50 kW na cylinder, co pozwala na zastosowanie w jednostkach napędowych o mocach nawet do 400 kW .
Dlaczego Master:
Unikalna konstrukcja oparta o system FREE CORE - układ kalibracji bezpośrednio związany z zaworem domykającym-tłok stanowi jedynie element pętli magnetycznej -wyższa odporność na zabrudzenia
Szlifowany tłok o zmiennej twardości z powłoką magnezową -doskonałe parametry magnetyczne i wysoka odporność na ścieranie
Rdzeń prowadzący pokryty specjalną, twardą powłoką i dodatkowo szlifowany-minimalne tarcie szybsza i bardziej cicha praca, większa trwałość
Cewka zintegrowana z rdzeniem magnetycznym-niezmienność parametrów w czasie i temperaturze oraz wysoka estetyka wykonania i odporność na korozję
Zastosowanie gumy typu VITON - najwyższa trwałość i stabilność parametrów
Jednakowy czas otwarcia i zamknięcia wynoszący 2,5 ms
Możliwość rozebrania i naprawy serwisowej bez utraty ustawień kalibracyjnych
2 lata gwarancji bez limitu przebiegu
Pełny dostęp do części serwisowych
Homologacja E8 67-01 oraz E8 110 R-00